pagina

Nutizie

Cumu distingue a galvanizzazione à caldu da l'elettrozincazione?

Quali sò i rivestimenti à immersione à caldu principali?

Ci sò numerosi tipi di rivestimenti à caldu per piastre è nastri d'acciaiu. E regule di classificazione trà e principali norme, cumprese e norme naziunali americane, giapponesi, europee è cinesi, sò simili. Analizeremu aduprendu a norma europea EN 10346:2015 cum'è esempiu.

I rivestimenti à immersione à caldu mainstream si dividenu in sei categurie principali:

  1. Zingu puru à immersione calda (Z)
  2. Lega di zincu-ferru à immersione calda (ZF)
  3. Zingu-aluminiu à immersione calda (ZA)
  4. Aluminiu-zincu à immersione calda (AZ)
  5. Aluminiu-siliciu à immersione calda (AS)
  6. Zingu-magnesiu à immersione calda (ZM)

Definizioni è caratteristiche di diversi rivestimenti à immersione calda

I nastri d'acciaio pretrattati sò immersi in un bagnu fusu. Diversi metalli fusi in u bagnu producenu rivestimenti distinti (eccettu per i rivestimenti in lega di zincu-ferru).

Paragone trà a galvanizazione à caldu è l'elettrogalvanizazione

1. Panoramica di u prucessu di galvanizazione

A galvanizazione si riferisce à a tecnica di trattamentu superficiale chì consiste à applicà un rivestimentu di zincu à metalli, leghe o altri materiali per scopi estetichi è anticorrosione. I metudi i più largamente applicati sò a galvanizazione à caldu è a galvanizazione à fretu (elettrogalvanizazione).

2. Prucessu di galvanizazione à caldu

U metudu principale per a galvanizazione di e superfici di lamiera d'acciaio oghje hè a galvanizazione à caldu. A galvanizazione à caldu (cunnisciuta ancu cum'è rivestimentu di zincu à caldu o galvanizazione à caldu) hè un metudu efficace di prutezzione da a corrosione di i metalli, utilizatu principalmente in strutture metalliche in diverse industrie. Implica l'immersione di cumpunenti d'acciaio eliminati da a ruggine in zincu fusu à circa 500 ° C, depositendu un stratu di zincu nantu à a superficia di l'acciaio per ottene resistenza à a corrosione. Flussu di u prucessu di galvanizazione à caldu: Lavaggio à l'acidu di u pruduttu finitu → Risciacquu cù l'acqua → Applicazione di u flussu → Asciugatura → Appesa per u rivestimentu → Raffreddamentu → Trattamentu chimicu → Pulizia → Lucidatura → Galvanizazione à caldu cumpleta.

3. Prucessu di galvanizazione à fretu

A galvanizazione à fretu, cunnisciuta ancu cum'è elettrogalvanizazione, utilizza apparecchiature elettrolitiche. Dopu à u sgrassaggio è u lavaggio à l'acidu, i raccordi per tubi sò posti in una soluzione chì cuntene sali di zincu è cunnessi à u terminale negativu di l'apparecchiatura elettrolitica. Una piastra di zincu hè posizionata di fronte à i raccordi è cunnessa à u terminale pusitivu. Quandu si applica a putenza, u muvimentu direttu di a corrente da u pusitivu à u negativu face chì u zincu si depositi nantu à i raccordi. I raccordi per tubi galvanizzati à fretu sò sottumessi à un trattamentu prima di a galvanizazione.

I standard tecnichi sò conformi à ASTM B695-2000 (US) è ​​à a specificazione militare C-81562 per a galvanizazione meccanica.

IMG_3085

Paragone di a galvanizzazione à caldu vs. a galvanizzazione à fretu

A galvanizzazione à caldu offre una resistenza à a corrosione significativamente più alta chè a galvanizzazione à fretu (cunnisciuta ancu cum'è elettrogalvanizazione). I rivestimenti elettrogalvanizzati varianu tipicamente da 5 à 15 μm di spessore, mentre chì i rivestimenti galvanizzati à caldu generalmente superanu i 35 μm è ponu ghjunghje sin'à 200 μm. A galvanizzazione à caldu furnisce una copertura superiore cù un rivestimentu densu senza inclusioni organiche. L'elettrogalvanizazione impiega rivestimenti riempiti di zincu per prutege i metalli da a corrosione. Quessi rivestimenti sò applicati à a superficia prutetta utilizendu qualsiasi metudu di rivestimentu, furmendu un stratu pienu di zincu dopu l'asciugatura. U rivestimentu seccu cuntene un altu cuntenutu di zincu (finu à u 95%). L'acciaiu hè sottumessu à una zincatura nantu à a so superficia in cundizioni raffreddate, mentre chì a galvanizzazione à caldu implica u rivestimentu di tubi d'acciaiu cù zincu per immersione à caldu. Stu prucessu produce una adesione eccezziunale forte, rendendu u rivestimentu altamente resistente à u peeling.

Cumu distingue a galvanizzazione à caldu da a galvanizzazione à fretu?

1. Identificazione Visuale

E superfici galvanizate à caldu parenu ligeramente più ruvide in generale, mustrendu filigrana, gocce è noduli indotti da u prucessu, particularmente notevuli à una estremità di a pezza. L'aspettu generale hè biancu argentatu.

E superfici elettrogalvanizzate (galvanizzate à fretu) sò più lisce, principalmente di culore giallu-verde, ancu s'ellu pò ancu cumparisce iridescenti, biancu-bluastru, o biancu cù una lucentezza verde. Queste superfici generalmente ùn mostranu micca noduli di zincu o grumi.

2. Distinguendu per Prucessu

A galvanizazione à caldu implica parechje tappe: sgrassaggio, decapaggio à l'acidu, immersione chimica, asciugatura, è infine immersione in zincu fusu per una durata specifica prima di a rimuzione. Stu prucessu hè adupratu per articuli cum'è i tubi galvanizzati à caldu.

A galvanizazione à fretu, però, hè essenzialmente elettrogalvanizazione. Utilizza apparecchiature elettrolitiche induve a pezza hè sgrassata è decapante prima di l'immersione in una soluzione di sale di zincu. Cunnessa à l'apparecchiatura elettrolitica, a pezza deposita un stratu di zincu per via di u muvimentu direttu di corrente trà elettrodi pusitivi è negativi.

DSC_0391

Data di publicazione: 01-ott-2025

(Certi cuntenuti testuali di stu situ web sò riprudutti da Internet, riprudutti per trasmette più infurmazioni. Rispettemu l'uriginale, u copyright appartene à l'autore originale, sè ùn pudete truvà a fonte sperendu di capisce, per piacè cuntattate per sguassà!)