1. Selezzione di i materiali è prestazioni
Prima, specificate chjaramente u tipu di materiale - se sceglietubi d'acciaio senza saldaturafattu d'acciaiu à u carbone 20#, 45#, o acciaio alliatu. Diversi materiali mostranu diverse proprietà meccaniche, resistenza à a corrosione è ambienti adatti. Per esempiu, l'acciaiu 20# offre una bona prestazione generale, l'acciaiu 45# furnisce una resistenza più elevata, mentre chì l'acciaiu alliatu hè adattatu per cundizioni operative speciali. Simultaneamente, capite a cumpusizione chimica di u materiale è e proprietà meccaniche garantite per assicurà a conformità cù i requisiti d'usu.
2. Conformità à i standard è certificazione
Dumandate infurmazioni nantu à e norme naziunali o industriali applicate à utubu d'acciaiu senza saldatura, cum'è GB/T8163 o GB/T3639. Inoltre, verificate se u fornitore pussede certificazioni di sistema di qualità pertinenti è licenze di fabricazione di attrezzature speciali. Queste qualificazioni sò garanzie cruciali di a qualità di u produttu.
3. Precisione dimensionale è gamma di tolleranza
A precisione dimensionale hè critica per i diametri chjuchitubi senza saldaturaDefinisce chjaramente i intervalli di tolleranza per u diametru esternu è u spessore di u muru, inseme cù i requisiti di rettilineità. I tubi senza saldatura di precisione richiedenu tipicamente una precisione dimensionale più elevata, cum'è una tolleranza di diametru esternu di ± 0,05 mm è una rettilineità ≤ 0,5 mm / m.
4. Prucessu di pruduzzione è cuntrollu di qualità
Determinate se i tubi d'acciaio senza saldatura sò prudutti per laminazione à caldu o trafilatura à fretu, inseme cù prucessi specifichi di trattamentu termicu. Dumandate infurmazioni nantu à u sistema di cuntrollu di qualità di u fornitore, cumpresi l'attrezzatura d'ispezione è i protocolli di prova, cum'è se sò impiegati metudi di prova non distruttivi cum'è a rilevazione di difetti à ultrasoni o a prova di currenti parassite.
5. Requisiti di qualità è trattamentu di a superficia
Determinate i bisogni di trattamentu di a superficia secondu l'ambiente di l'applicazione, cum'è s'ellu hè necessaria a lucidatura o a sabbiatura. Chiarite ancu e specificazioni di rugosità di a superficia, chì sò particularmente critiche per l'applicazioni di precisione cum'è i sistemi idraulici.
6. Capacità di furnitura è tempu di consegna
Cunfirmate a capacità di pruduzzione di u fornitore è u calendariu di consegna, in particulare per i prughjetti urgenti. Richiedete infurmazioni nantu à i livelli di inventariu per i prudutti standard è i tempi di consegna di pruduzzione per l'articuli persunalizati per assicurà l'allineamentu cù i tempi di u prughjettu.
7. Quantità minima d'ordine è termini di prezzi
Capisce i requisiti di quantità minima d'ordine, in particulare per l'acquisti di picculi lotti. Chiarisce i termini di i prezzi, cumprese l'inclusione fiscale è a responsabilità di u trasportu, per evità costi imprevisti.
8. Imballaggio è Metodi di Spedizione
Dumandate infurmazioni nantu à i metudi d'imballaggio (per esempiu, imballaggio antiruggine) per assicurà l'integrità di u produttu durante u trasportu è u almacenamentu. Determinate u metudu di spedizione ottimale chì equilibra u costu è l'efficienza di u tempu.
9. Assicurazione di qualità è serviziu post-vendita
Chiarificà e pulitiche di garanzia di qualità di u fornitore, cum'è s'ellu ci hè un certificatu di garanzia di qualità è cumu si trattanu i prublemi di qualità. Capisce u sistema di serviziu post-vendita, cumprese l'assistenza tecnica è a risoluzione di i reclami di qualità.
10. Pruvisione di Campioni è Criteri d'Accettazione
Per i prughjetti d'approvvigionamentu critichi, dumandate campioni per a verificazione in anticipu. Simultaneamente, definite i standard è i metudi d'accettazione per assicurà chì i prudutti furniti rispondenu à i requisiti previsti.
Data di publicazione: 25 d'ottobre di u 2025
