U prucessu di galvanizazione à caldu hè un prucessu di rivestimentu di una superficia metallica cù un stratu di zincu per impedisce a corrosione. Stu prucessu hè particularmente adattatu per i materiali d'acciaiu è di ferru, postu chì allunga efficacemente a vita di u materiale è migliora a so resistenza à a corrosione. U prucessu generale di galvanizazione à caldu include i seguenti passi:
1. Pretrattamentu: U materiale d'acciaiu hè prima sottumessu à un pretrattamentu superficiale, chì di solitu include a pulizia, u sgrassaggio, u decapaggio è l'applicazione di flussu per assicurà chì a superficia metallica sia pulita è priva d'impurità.
2. Rivestimentu per immersione: L'acciaiu pretrattatu hè immersu in una suluzione di zincu fusu riscaldata à circa 435-530 ° C. L'acciaiu hè tandu immersu in un bagnu di zincu fusu. À alte temperature, a superficia di l'acciaiu reagisce cù u zincu per furmà un stratu di lega di zincu-ferru, un prucessu in u quale u zincu si combina cù a superficia di l'acciaiu per furmà un ligame metallurgicu.
3. Raffreddamentu: Dopu chì l'acciaiu hè statu cacciatu da a suluzione di zincu, ci vole à rinfriscà lu, ciò chì pò esse ottenutu per rinfriscà naturale, rinfriscà à l'acqua o rinfriscà à l'aria.
4. Post-trattamentu: L'acciaiu galvanizatu raffreddatu pò richiede ulteriori ispezioni è trattamenti, cum'è a rimuzione di u zincu in eccessu, a passivazione per migliurà a resistenza à a corrosione è l'oliatura o altri trattamenti superficiali per furnisce una prutezzione supplementaria.
E pruprietà di i prudutti galvanizzati à caldu includenu una eccellente resistenza à a corrosione, una bona lavorabilità è proprietà decorative. A presenza di un stratu di zincu prutege l'acciaiu da a corrosione per via di l'azione di un anodu sacrificale, ancu quandu u stratu di zincu hè dannighjatu. Inoltre, u prucessu di furmazione di u stratu di galvanizazione à caldu implica a furmazione di un stratu di fase di lega di zincu-ferru per dissoluzione di a superficia di basa di ferru da a suluzione di zincu, l'ulteriore diffusione di ioni di zincu in u stratu di lega in u sustratu per furmà un stratu d'intercalazione di zincu-ferru, è a furmazione di un stratu di zincu puru nantu à a superficia di u stratu di lega.
A galvanizazione à caldu hè aduprata in una vasta gamma d'applicazioni, cumprese strutture di custruzzione, trasporti, metallurgia è minera, agricultura, automobili, elettrodomestici, apparecchiature chimiche, trasfurmazione di u petroliu, esplorazione marina, strutture metalliche, trasmissione di putenza, custruzzione navale è altri campi. E specifiche standard per i prudutti galvanizzati à caldu includenu a norma internaziunale ISO 1461-2009 è a norma naziunale cinese GB/T 13912-2002, chì specificanu i requisiti per u spessore di u stratu galvanizatu à caldu, e dimensioni di u prufilu è a qualità di a superficia.
Mostra di prudutti galvanizzati à caldu
Tubu galvanizatu immersu à caldu
Filu d'acciaiu galvanizatu immersu à caldu
Bobina d'acciaio galvanizzata à caldu immersu
Fogliu d'acciaiu galvanizatu à caldu
Bobina di striscia d'acciaio galvanizzata à caldo rivestita di zincu
Data di publicazione: 01 lug 2025