pagina

Nutizie

L'industria siderurgica hè stata ufficialmente inclusa in u mercatu di scambiu di emissioni di carbone di a Cina

U 26 di marzu, u Ministeru di l'Eculugia è di l'Ambiente (MEE) di a Cina hà tenutu una cunferenza stampa regulare in marzu.

Pei Xiaofei, portavoce di u Ministeru di l'Eculugia è di l'Ambiente, hà dettu chì, in cunfurmità cù i requisiti di implementazione di u Cunsigliu di Statu, u Ministeru di l'Eculugia è di l'Ambiente hà publicatu a Copertura di u Mercatu Naziunale di Scambiu di Emissioni di Carboniu di i Settori di Ferru è Acciaiu, Cimentu è Fusione di l'Alluminiu (in seguitu chjamatu "Prugramma"), chì hà marcatu a prima volta chì u Mercatu Naziunale di Scambiu di Emissioni di Carboniu hà allargatu a so copertura di l'industria (in seguitu chjamata Espansione) è hè entratu formalmente in a fase di implementazione.

Attualmente, u mercatu naziunale di scambiu di emissioni di carbone copre solu 2.200 unità di emissione chjave in l'industria di a generazione di energia, chì coprenu più di 5 miliardi di tunnellate di emissioni di diossidu di carbone annualmente. L'industrie di ferru è acciaio, cimentu è fusione di l'aluminiu sò grandi emettitori di carbone, emettendu circa 3 miliardi di tunnellate di equivalente di diossidu di carbone annualmente, chì rapprisentanu più di u 20% di l'emissioni naziunali totali di diossidu di carbone. Dopu à sta espansione, si prevede chì u mercatu naziunale di scambiu di emissioni di carbone aghjunghjerà 1.500 unità di emissione chjave, chì coprenu più di u 60% di l'emissioni totali di diossidu di carbone di u paese, è espandendu i tipi di gas serra cuparti à trè categurie: diossidu di carbone, tetrafluoruru di carbone è esafluoruru di carbone.

L'inclusione di e trè industrie in a gestione di u mercatu di u carbone pò accelerà l'eliminazione di a capacità di pruduzzione arretrata per mezu di "incentivà l'avanzati è frenà l'arretrati", è prumove u cambiamentu di l'industria da a strada tradiziunale di "alta dipendenza da u carbone" à a nova strada di "cumpetitività à bassu carbone". Pò accelerà a trasfurmazione di l'industria da a strada tradiziunale di "alta dipendenza da u carbone" à a nova strada di "cumpetitività à bassu carbone", accelerà l'innuvazione è l'applicazione di a tecnulugia à bassu carbone, aiutà à esce da a modalità di cumpetizione "involuzionale", è migliurà continuamente u cuntenutu "oru, novu è verde" di u sviluppu di l'industria. Inoltre, u mercatu di u carbone darà ancu nascita à nuove opportunità industriali. Cù u sviluppu è u miglioramentu di u mercatu di u carbone, i campi emergenti cum'è a verificazione di u carbone, u monitoraghju di u carbone, a cunsultazione di u carbone è u finanziamentu di u carbone vedranu un sviluppu rapidu.


Data di publicazione: 28 di marzu di u 2025

(Certi cuntenuti testuali di stu situ web sò riprudutti da Internet, riprudutti per trasmette più infurmazioni. Rispettemu l'uriginale, u copyright appartene à l'autore originale, sè ùn pudete truvà a fonte sperendu a capiscitura, per piacè cuntattate per sguassà!)