BRUXELLES, 9 d'aprile (Xinhua de Yongjian) In risposta à l'imposizione di i tariffi di l'acciaio è di l'aluminiu da i Stati Uniti à l'Unione Europea, l'Unione Europea hà annunziatu u 9 d'aprile chì avia aduttatu contromisure, è prupostu di impone tariffi di ripresa à i prudutti americani esportati à l'Unione Europea da u 15 d'aprile.
Sicondu l'annunziu publicatu da a Cummissione Europea, u ghjornu di i 27 stati membri di l'UE à vutà, è infine sustene l'UE à i tariffi di l'azzaru è l'aluminiu di i Stati Uniti per piglià countermeasures. Sicondu u calendariu di l'UE, hè prupostu di impone tariffi di ripresa à i prudutti americani esportati in Europa da u 15 d'aprile.
L'annunziu ùn hà micca divulgatu i tassi di tariffu di l'UE, a cobertura, u valore tutale di u produttu è altre cuntenutu. Nanzu, i raporti di i media anu dettu chì da u 15 d'aprile, l'UE ripiglià i tariffi di ripresa imposti in 2018 è 2020 per contru à i tariffi di l'azzaru è l'aluminiu di i Stati Uniti in quellu annu, chì copre l'esportazioni americane di cranberries, succhi d'aranciu è altri prudutti in Europa, cù una tarifa di 25%.
L'annunziu hà dettu chì i tariffi di l'azzaru è l'aluminiu di i Stati Uniti nantu à a UE ùn sò micca ghjustificate è causanu danni à l'ecunumia di i Stati Uniti è l'Europa è ancu l'ecunumia glubale. Per d 'altra banda, l'UE hè disposta à negocià cù i Stati Uniti, se e duie parti ghjunghjenu à una suluzione "equilibrata è mutualmente benefica", l'UE pò annullà e contramisure in ogni mumentu.
In u frivaru di questu annu, u presidente di i Stati Uniti, Donald Trump, hà firmatu un documentu annunziendu chì ellu impone tariffi di 25% nantu à tutte l'impurtazioni americane d'azzaru è d'aluminiu. u 12 di marzu, i tariffi di l'azzaru è l'aluminiu di i Stati Uniti sò ufficialmente entrati in vigore. In risposta, l'UE hà dettu chì i tariffi di l'azzaru è l'aluminiu di i Stati Uniti sò equivalenti à tassà i so propri naziunali, chì hè male per l'affari, peghju per i cunsumatori, è disruptive à a catena di supply. L'UE pigliarà contromisure "forte è proporzionate" per prutege i diritti è l'interessi di i cunsumatori è di l'imprese di l'UE.
(L'infurmazione sopra hè stata ristampata.)
Postu tempu: Apr-10-2025