SPCC si riferisce à e lamiere è e strisce d'acciaio al carboniu laminate à fretu cumunemente aduprate, equivalenti à u gradu Q195-235A di a Cina.L'SPCC hà una superficia liscia è esteticamente piacevule, un bassu cuntenutu di carbone, eccellenti proprietà di allungamentu è una bona saldabilità. Q235 Una piastra d'acciaio à u carbone ordinaria hè un tipu di materiale d'acciaio. A "Q" denota a resistenza à u snervamentu di stu materiale, mentre chì u "235" successivu indica u so valore di snervamentu, circa 235 MPa. A resistenza à u snervamentu diminuisce cù l'aumentu di u spessore di u materiale. A causa di u so cuntenutu moderatu di carbone,Q235 offre proprietà cumplete equilibrate - resistenza, plasticità è saldabilità - chì ne facenu u gradu d'acciaiu u più utilizatu. E principali differenze trà SPCC è Q235 stanu in i so standard, prucessi di fabricazione è tipi d'applicazione, cum'è detallatu quì sottu: 1. Norme:Q235 seguita u standard naziunale GB, mentre chì SPCC aderisce à u standard giapponese JIS.
2. Trasfurmazione:L'SPCC hè laminatu à fretu, risultendu in una superficia liscia è esteticamente piacevule cù eccellenti proprietà d'allungamentu. U Q235 hè tipicamente laminatu à caldu, risultendu in una superficia più ruvida.
3. Tipi d'applicazione:L'SPCC hè largamente utilizatu in a fabricazione automobilistica, l'apparecchi elettrici, i veiculi ferroviari, l'aerospaziale, i strumenti di precisione, l'inscatolamentu di l'alimentu è altri campi.
E piastre d'acciaio Q235 sò principalmente impiegate in cumpunenti meccanichi è strutturali chì operanu à temperature più basse.
