pagina

Nutizie

A sospensione tariffaria Cina-USA hà un impattu annantu à e tendenze di i prezzi di i barre di rinforzu

Ristampatu da a Società Cummerciale
Per applicà i risultati di e cunsultazioni ecunomiche è cummerciale Cina-USA, in cunfurmità cù a Legge Tariffaria Doganale di a Republica Pupulare Cinese, a Legge Doganale di a Republica Pupulare Cinese, a Legge di Cummerciu Esteru di a Republica Pupulare Cinese, è altre leggi, regulamenti è principii fundamentali pertinenti di u dirittu internaziunale, u Cunsigliu di Statu hà appruvatu a sospensione di i tariffi supplementari imposti à l'impurtazioni originarie di i Stati Uniti cum'è stipulatu in l'"Annunziu di a Cummissione Tariffaria Doganale di u Cunsigliu di Statu nantu à l'Imposizione di Tariffe Aggiuntive nantu à e Merci Impurtate Originarie di i Stati Uniti" (Annunziu n. 2025-4), e misure tariffarie supplementari stipulate in l'Annunziu di a Cummissione Tariffaria Doganale di u Cunsigliu di Statu nantu à l'Imposizione di Tariffe Aggiuntive nantu à e Merci Impurtate Originarie di i Stati Uniti (Annunziu n. 4 di u 2025) saranu aghjustate. U tassu tariffariu supplementariu di u 24% nantu à l'impurtazioni di i Stati Uniti resterà sospesu per un annu, mentre chì u tassu tariffariu supplementariu di u 10% nantu à l'impurtazioni di i Stati Uniti serà mantenutu.

Sta sospensione pulitica di a tarifa supplementaria di 24% nantu à l'impurtazioni di i Stati Uniti, mantenendu solu u tassu di 10%, riducerà significativamente u costu di l'impurtazione di u tondu di rinforzu americanu (i prezzi di l'impurtazione puderanu diminuisce di circa 14%-20% dopu a riduzione di a tarifa). Questu aumenterà a cumpetitività di l'esportazioni di tondu di rinforzu americanu versu a Cina, purtendu à un aumentu di l'offerta in u mercatu domesticu. Datu chì a Cina hè u più grande produttore mundiale di tondu di rinforzu, l'aumentu di l'impurtazioni pò aggravà i risichi di sovraofferta è esercità una pressione à a calata nantu à i prezzi spot domestici. Simultaneamente, l'aspettative di u mercatu di una offerta abbundante puderanu smurzà a vuluntà di l'acciaierie di aumentà i prezzi. In generale, sta pulitica custituisce un forte fattore ribassista per i prezzi spot di u tondu di rinforzu.

Quì sottu hè un riassuntu di l'infurmazioni chjave è una valutazione di e tendenze di i prezzi di i ferri da armatura:

1. Impattu direttu di l'aghjustamenti tariffarii nantu à i prezzi di e barre di rinforzu

Costi d'esportazione ridotti
À partesi da u 10 di nuvembre di u 2025, a Cina hà suspesu a cumpunente tariffaria di u 24% di i so tariffi supplementari nantu à l'impurtazioni di i Stati Uniti, mantenendu solu u 10% di a tarifa. Questu riduce i costi d'esportazione d'acciaiu di a Cina, teoricamente aumentendu a cumpetitività di l'esportazione è furnendu un certu sustegnu per i prezzi di i tondi d'armatura. Tuttavia, l'impattu reale dipende da a dumanda di u mercatu mundiale è da l'evoluzione di l'attritu cummerciale.
Sentimentu è aspettative di u mercatu migliorati
L'allentamentu tariffariu allevia temporaneamente e preoccupazioni di u mercatu per l'attritu cummerciale, aumentendu a fiducia è pruvucendu una ripresa à cortu termine di i prezzi di l'acciaiu. Per esempiu, dopu à i negoziati Cina-USA di u 30 d'ottobre di u 2025, i futures di u tondinu anu sperimentatu una ripresa volatile, riflettendu aspettative pusitivi di u mercatu per un ambiente cummerciale miglioratu.

 

2. Tendenze attuali di i prezzi di i ferri da armatura è fattori d'influenza

Prestazione recente di i prezzi
U 5 di nuvembre di u 2025, u principale cuntrattu futures di barre d'armatura hè diminuitu, mentre chì i prezzi spot in alcune cità anu vistu lievi cali. Malgradu l'aghjustamenti tariffari chì beneficianu l'esportazioni, u mercatu ferma custrettu da a debule dumanda è e pressioni di l'inventariu.

 


Data di publicazione: 07 di nuvembre di u 2025

(Certi cuntenuti testuali di stu situ web sò riprudutti da Internet, riprudutti per trasmette più infurmazioni. Rispettemu l'uriginale, u copyright appartene à l'autore originale, sè ùn pudete truvà a fonte sperendu di capisce, per piacè cuntattate per sguassà!)